„Oleo-Mac GMC 53 TK Allroad 4“ (66079171E5) benzininė vėjapjovė
„Oleo-Mac GMC 53 TK Allroad 4“ (66079171E5) benzininė vėjapjovė
Kodas: 6607917100000545.50 €584.86 €Sutaupykite 39.36 €Netinka kaina? Siūlyk savo!Preliminarus pristatymo terminas: 3 - 9 d. d.Turime sandėlyje. Pristatymas 1-3 dienos.
Pirkdami galite gauti 545,5 taškus.Lizingo skaičiuoklės- gf
- sbl
- esto3
-
Važiavimas: su disku
krepšelis: Taip
Darbo plotis: 51 cm
Mulčiavimo rinkinys: Taip
Variklio šokinėjimas: 196 cm³
Šoninis priekaištas: Taip
krepšelio talpa: 70 L
Svoris: 35 kg
Ratų skersmuo: 200/280 mm
Variklio galia: 4,8 kW
Variklio greitis: 2900 aps/min. 5
Minimalus pjovimo aukštis: 28 mm
Maksimalus pjovimo aukštis: 75 mm
Modelis: GMC 53 TK Allroad 4 „Oleo-Mac GMC 53 TK AllROAD 4“ skrydžio vejapjovė Sukurtos žmonėms, kurie kruopščiai augina sodą - „Oleo -Mac“ ir „Aukų“ degimo šienapjoves. Jie geriausiai dirba didelėje vejoje, nors jie yra vienodai veiksmingi privačių sklypų ar žalių vietų su gėlėmis, vaisiais. Modeliai be disko yra pigesnis sprendimas, veikiantis, patogus ir tradiciškesnis. Didesnėse vietose geriau apsivilkti šienapjoves, kurioms nereikia stumti, efektyviai judėti ant vejos. Nepriklausomai nuo jūsų pasirinkimo, galime tikėtis sklandaus vairavimo ir guolių ratų, kurie gali lengvai susidoroti su nelygiu, sunkiu žeme. Šiuolaikinė „4 pjovimo įrenginio“ technologija yra galimybė sureguliuoti pjovimo lygį, suderinant įrenginio įrenginį su savo poreikiais. Dėl to pjovimas tampa paprastesnis, mažiau darbo. Naudojant didesnę veją, gali būti sunku ištuštinti vejapjovę. „Oleo-Mac“ degimo modeliai atitinka tokias dilemas, siūlančias lengvai prieinamą, lengvai naudojamą šoninio išmetimo kanalą, taip pat krepšelius, kurių talpa yra iki 60 litrų. Oleo-Mac CanRS naujoje „Master Class“ (GMC) įmokoje (GMC) (GMC). . Patvarus ir kupinas sporto veržlumo ne tik tada, kai kalbama apie išvaizdą, bet ir, svarbiausia, darbo metu. „Oleo-Mac GMC 53 TK Allroad 4 66079171E5“ su pavara, plieniniu korpusu, kurio pjovimo plotis yra 51 cm, būdingas „4 pjovimo prietaiso“ pjovimo mechanizmas, kuris be rinkimo, be rinkimo, be to, be to, be kaupimo. Be to, kad rinkimas, be rinkimo, ne tik rinkimas, be to, kad rinkimas, be to, kad surinko, ne tik surinkimo, bet ir slenkimo režimo ir leidžia šoninį leidimą įjungti šoninį metimą. Šiose mašinose yra ratai, kuriuose derinami tradiciniai modelių, pagamintų iš lakštinio metalo, pranašumus su didesniu likvidumu, taip pat nelygiose vietose. Strokeris buvo pagamintas Italijoje - pagamintas Italzadbanyje, gražiai apipjaustyta veja, teigiamai liudijusi sodininkui, sodininkui, savininkui, savininkui, savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininko savininkas, savininkas, savininkas, savininkas, savininkas. Žalia zona. Patikimos šienavimo, patogios ir manevringos elektrinės šienapjovės „Oleo-Mac“ patenkins visus lūkesčius. Indukcinių, patvarių variklių dėka jie lengvai susidoroja su mažais ir vidutiniais paviršiais, leidžiančiais išlaikyti estetinę erdvės išvaizdą. „Oleo-Mac“ siūlo įrenginius su skirtingais krepšelių litrais, individualiai pritaikytais privatiems poreikiams ir lūkesčiams. Stabilūs ratai, pritvirtinti ant rankovių, taip pat tvirtas korpusas apsaugo prietaisą nuo smūgio, mechaninių pažeidimų ar problemų, atsirandančių dėl nelygaus žemės. Kai kurie turimi pjovimo modeliai leidžia pakoreguoti pjūvio aukštį trimis skirtingais lygiais, prisitaikydami tiek prie žemos, tiek sodresnės, aukštos žolės. Be to, jie turi sulankstomą rankeną ir yra gana lengvi, lengvai gabenami ir laikomi, todėl jie yra praktiškas ir efektyvus sprendimas tiems, kuriems rūpi patikimumas ir ilgaamžiškumas. Atidarykite šoninį tunelį ir pastumkite deflektorių, mėtydami žolę. Apskritimas 200 mm - priekiniai ratai ir 280 mm - galiniai ratai. Konfigūracija, garantuojanti didesnį sklandų vairavimą nelygiose vietose, didesnį manevringumą ir lengvesnį mašinų manevrą gniuždymo režimu, jis yra prieinamas kaip serijinė įranga. Techniniai duomenys: Modelis: OLEO -MAC GMC 53 TK AllRoad4Silnik: Emak K 805 OHV Autosany variklio variklio 196 cm3 laikiklio viršutinio degimo variklis. Darbo priežiūra 51 cm. Šlifavimas, šoninis šiukšliadėžė Remrintepas: krepšelio plastikinis plotas Galimi naftos infuzijos kamščiai ir „Emak Fuel“ yra varikliai, į kuriuos verta atkreipti ypatingą dėmesį. Carbinto varikliai, kurių talpa yra 140 cm3, pavyzdžiui, 196 cm3 degant degalams, bet taip pat mažesnis vibracijos ir triukšmo lygis. Kiti svarbūs variklio struktūros elementai yra rutulinio alkūninio veleno rutulio guolis ir ketaus cilindro rankovė, kuri tiesiogiai reiškia padidėjusį variklio tarnavimo laiką ir yra svarbi „Emak“ variklių, susijusių su konkurencija, išskirtine savybė. Variklio dizainas taip pat turi įdomių sprendimų, kaip padidinti operatoriaus darbo ergonomiką ir patogumą tokių elementų kaip: didelis duslintuvas, automatinis dekompresorius, dvigubo oro filtravimo sistema. „Emak“ varikliams yra unikalios:* OHV (virš galvos vožtuvo) viršutinės viršutinės dalies Lygis yra žemesnis vibracijos ir triukšmo lygis, tuo pačiu su geresniu našumu ir sukimo momentu. Net 30% mažesnės degalų sąnaudos, palyginti su varikliais su šoniniais vožtuvais.* Automatinė dekompresijos sistema yra automatiškai veikiantys vožtuvai, jungiantys degimo kamerą su atmosfera pradžios metu. Dekompresija sumažina suspaudimo slėgį, taigi ir stiprumą, kuriuo operatorius turi traukti starterio kabeliu. Pradėjus variklį, dekompresorius automatiškai išjungtas dėl cilindro slėgio pasikeitimo.* Dvigubo rutulinio alkūninio veleno guoliai neabejotinai sumažina alkūnės trintį, o tai tiesiogiai reiškia padidėjusį viso variklio gyvybę ir ilgaamžiškumą. Struktūriškai trumpesnis alkūninis velenas (jo dalis už aliejaus dubenio) yra mažesnė žalos rizika, kai peilis smogia į galbūt su akmenimis.* Ketaus cilindro rankovė yra kitas, svarbus žingsnis link variklio gyvenimo padidinimo. Aliuminio varikliai, dažniausiai naudojami šioje grupėje, buvo pakeistos patvaresne geležies sustojimu:Išbandei? Būk pirmas ir įvertink - padėk kitiems apsispręsti.Rašyti atsiliepimą -
Jus taip pat gali dominti
363.50 €445.00 €Sutaupykite 81.50 €398.50 €459.00 €Sutaupykite 60.50 €Benzininė savaeigė vejapjovė AMBER-LINE S-CLASS + Alyva dovanųGarantija36 mėn.
419.00 €515.00 €Sutaupykite 96.00 €314.50 €379.00 €Sutaupykite 64.50 €